Slanje kurirskim službama je moguće samo na teritoriji Srbije
Sva roba poručena do 13h biće otpremljena iz našeg magacina istog radnog dana. Robu koju poručite posle 13h pakujemo i šaljemo narednog radnog dana.
Sva roba poručena do 13h biće otpremljena iz našeg magacina istog radnog dana. Robu koju poručite posle 13h pakujemo i šaljemo narednog radnog dana.
Kurirska služba preuzima pakete u našoj firmi isključivo radnim danima (ponedeljak - petak). Kurirska služba sa kojom sarađujemo je AKS
Rok isporuke poručene robe je 24-48h. Troškove poštarine plaćate kuriru po preuzimanju paketa, a cenovnik je sledeći:Paketi poslati u petak preko AKS kurirske službe, biće na isporuci od strane kurira prvi radni dan tj. u PONEDELJAK.
Ukoliko želite da sami preuzmete paket u subotu, to možete učiniti na sledeći način:
_______________________________________________
AKS
- U svim magacinima od 09h do 12h, osim u Pančevu i Beogradu, gde moramo da najavimo preuzimanje paketa.
_______________________________________________
AKS kurirska služba cenovnik
Paket do 0,5 kg | 460,00 RSD |
Paket do 2 kg | 540,00 RSD |
Paket od 2 do 5 kg | 660,00 RSD |
Paket od 5 do 10 kg | 750,00 RSD |
Paket 10-15 kg | 810,00 RSD |
Paket od 15-20 kg | 910,00 RSD |
Paket od 20-30kg | 1150,00 RSD |
Paket od 30-50 kg | 1380,00 RSD |
NAPOMENA: Sve cene su izražene sa PDV- om. Kurirska služba zadržava pravo korekcije cene nakon provere težine paketa.
Ukoliko se desi da vam roba u navedenom roku ne bude isporučena, možete nas kontaktirati na neke od naših telefona ili mail adresa (kontakt) kako bismo problem što pre rešili.
Pravilnik o reklamaciji robe
U slučaju potrebe za reklamiranjem oštećene robe koja vam je isporučena nekom od brzih pošti sa kojima sarađujemo - AKS molimo vas da obratite pažnju na sledeće: Ukoliko je roba fizički oštećena, bilo bi vrlo poželjno da je na licu mesta pred kurirom otvorite i uslikate kako bismo imali nepobitan dokaz o oštećenju. U slučaju da se kurir protivi navedenom, pozovite na neki od naših telefonskih brojeva, a mi ćemo odmah kontaktirati reklamacije u centralama kurirskih službi.
Nakon što utvrdite da je roba oštećena, neophodno je da vam kurir popuni i da Zapisnik o oštećenju robe, jer je zapisnik jedini validan dokument prema kom možemo da potražujemo refundaciju novca za oštećenu robu.
Sva roba koja izlazi iz našeg magacina je uredno i propisno spakovana u odgovarajuće pakete, a paketi su obeleženi odgovarajućim nalepnicama kako bi se sa paketima dalje, u centrima kurirskih službi, pravilno rukovodilo.
Lično preuzimanje
Poručenu robu možete poručiti i lično preuzeti u našoj radnji, na adresi:
Svete Katarine 13, 24000 Subotica (Radnim danima: 08:00h - 16:00h)